Enno van Hamel, HR Expert Achmea
“De procesbegeleiding door en de perfecte samenwerking met RenM|Matrix, is net als voorgaande keren, als uitermate professioneel te kwalificeren. Belangrijker nog is de bruikbaarheid van de onderzoeksresultaten. Mede door het geleverde maatwerk, de big data analyses op het HR en Organisatorische vlak en de diepgang in de onderzoeksresultaten zijn de resultaten optimaal bruikbaar op zowel centraal/strategisch als tactisch als operationeel niveau.”
Bekijk onze klanten
Wim Wijnen en Sasia van der Laak, Limburgse Werkgevers Vereniging
“Goed onderzoek doen levert veel meer op dan even een vragenlijstje uitzetten. RenM|Matrix heeft onder onze LWV-leden een onderzoek uitgevoerd. De samenwerking is prettig en we zijn onder de indruk van de kwaliteit en diepgang van de analyses. Overzichtelijk gepresenteerd geven die haarscherp aan wat we goed doen en wat we kunnen verbeteren. Professioneel en bruikbaar, ik kan iedereen aanraden om met RenM|Matrix samen te werken.”
Bekijk onze klanten
Jeannette Kieviet, Stichting VastgoedCert
“Op ons verzoek heeft RenM|Matrix een onderzoek verricht onder onze ingeschrevenen. In het voortraject hebben zij zich goed ingeleefd in ons instituut, waardoor zij vervolgens heel pragmatisch de vragenlijst hebben kunnen opstellen. De samenwerking verliep uitstekend en het onderzoek is naar onze volle tevredenheid uitgevoerd. RenM|Matrix is dus zeker aan te raden voor het laten uitvoeren van diverse onderzoeken!”
Bekijk onze klanten
Marco van Loon, Rabobank Nederland
“Je krijgt wat je verwacht: gedegen kwalitatief onderzoek zonder fratsen”
Bekijk onze klanten
Joost Augusteijn, Brand strategist Rabobank Nederland
“Het Rabobank Identiteitsbeleving Onderzoek is een jaarlijks terugkerend onderzoek dat sinds 1993 wordt uitgevoerd door RenM|Matrix. Net als voorgaande keren is de procesbegeleiding van het onderzoek als uitermate professioneel te kwalificeren. Belangrijker nog is de bruikbaarheid van de onderzoeksresultaten. Mede door het geleverde maatwerk, de jarenlange expertise, de diepgang in de onderzoeksresultaten en de perfecte samenwerking zijn de resultaten optimaal bruikbaar voor de Rabobank op zowel strategisch als tactisch niveau.”
Bekijk onze klanten
Eline Wilbers, Marketing & Communicatie Manager ProfCore
“RenM|Matrix is een betrouwbare en flexibele partner op het vlak van marktonderzoek”
Bekijk onze klanten
Marieke Quant, Manager Communicatie en Patiëntenvoorlichting Tergooiziekenhuizen
“RenM voerde een onderzoek uit naar imago en reputatie van Tergooiziekenhuizen binnen ons verzorgingsgebied. Ik heb onze samenwerking zeer gewaardeerd en ben erg tevreden met het resultaat.”
Bekijk onze klanten
Karima Dahim, Onderwijsgroep Tilburg
“RenM|Matrix heeft, net als in 2012, een onderzoek uitgevoerd naar de tevredenheid en betrokkenheid van de medewerkers van Onderwijsgroep Tilburg. Het onderzoek heeft wederom uitermate waardevolle en nuttige inzichten opgeleverd op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau. Met name het maatwerk, de expertise en de diepgang in de onderzoeksresultaten is van bijzonder hoog niveau. Daarnaast is de opvolging van het onderzoek voor de verschillende gebruikers van het onderzoek, variërend van het College van Bestuur, directies, teamleiders en medewerkers op een perfecte manier geborgd en vormgegeven.”
Bekijk onze klanten
Karin Ruigrok en Mariëlle Verhees, CrossMedia Intelligence Wegener Media BV
“Wegener Media heeft positieve ervaringen met RenM Matrix. Hun analyses zijn grondig en nauwkeurig. Ze zijn een fijne sparringspartner bij complexe vraagstukken en het vertalen naar een passende methode. De rapportages zijn inzichtelijk en direct toepasbaar in de praktijk. Bovendien zijn ze altijd bereid een extra stapje te doen in hun serviceverlening.”
Bekijk onze klanten
Kitty Pauwels, Stafgroepmanager PR & Communicatie Antea Group
“Kennis, kunde en mensgericht. Jullie bescheidenheid is ook heel mooi in combinatie met de kennis die jullie in huis hebben. Het maakt het contact heel prettig en klantgericht”
Bekijk onze klanten
Gijs de Man, directeur Stadsverwarming Purmerend
“De mening van klanten is voor SVP een belangrijke input om onze dienstverlening in kaart te brengen en verder te optimaliseren. Het gaat daarbij niet alleen om een rapportcijfer, maar met name ook om de onderliggende drivers. RenM|Matrix heeft dit onderzoek voor ons uitgevoerd. Bij de analyse van de uitkomsten wisten ze specifieke aspecten van de warmtesector op een uitstekende wijze te koppelen aan de uitkomsten van het onderzoek in klantbeleving. Daarmee gaven ze SVP waardevolle inzichten die in de feedback sessie ook nog werden aangevuld met praktische ideeën hoe we dingen zouden kunnen oppakken.”
Bekijk onze klanten
Jorie van den Heuvel – Rijkswaterstaat
“RenM|Matrix ondervroeg ruim 500 inwoners van het Maasdal naar hun ‘waterbewustzijn’. De uitvoering van het onderzoek, het contact en de flexibiliteit zijn allemaal naar wens verlopen.”
Bekijk onze klanten
Wim Kramer, Market Research Cement&BetonCentrum
“Met RenM werken we al sinds 1989 samen om inzicht te krijgen in het eindgebruik van cement en betonmortel in Nederland. Elke 3 jaar worden van zoveel mogelijk ritten met betonmixers zowel de inhoud ervan als de bestemming op de bouwplaats en bouwonderdeel geregistreerd. De onderzoeksopzet en uitwerking is destijds samen met RenM ontwikkeld en het principe is nog steeds goed bruikbaar. In 2014 zal het onderzoek weer plaatsvinden. De relatie met RenM voor dit onderzoek bestaat dan 25 jaar!”
Bekijk onze klanten
dr. Zanna van der Aa, programma Klantbeleving Delta Lloyd Groep
“Met het programma Klantbeleving willen we o.a. voor OHRA klanten, effectief sturen op onze klanttevredenheid. Dit doen we door ons hele stuurmechanisme in te richten rondom de klantervaringsketen. Het bestaat uit een combinatie van jaarlijks onderzoek en maandelijks onderzoek op klantprocesniveau. RenM Matrix is een van de weinige onderzoeksburo’s die echt meedenken met onze behoefte aan effectieve sturing. Zij maken voor ons dan ook de modellering van de klantproces metingen (door structural equation modelling). Hierdoor weten we exact waar we per klantproces op moeten sturen zodat we het meeste effect sorteren qua stijging van de klanttevredenheid.”
Bekijk onze klanten