Klachtafhandeling

KlachtafhandelingDe afhandeling van klachten is de achilleshiel van alle dienstverlening. Klanten die daarover ontevreden zijn, ziet u vaak niet meer terug. Sterker nog, zij zullen ook hun vrienden en bekenden afraden om van uw diensten gebruik te maken. Om klachtafhandeling structureel naar een hoger plan te tillen is het essentieel hier adequate inzichten in te hebben.

Betere klachtafhandeling met klachtenonderzoek

Met het klachtenonderzoek van RenM|Matrix bent u in staat om:

  • het gehele proces van klachtenafhandeling beter te laten verlopen;
  • afbreukrisico te minimaliseren;
  • ongunstige mond-tot-mond reclame te minimaliseren;
  • precies die zaken te verbeteren die effectief zijn voor het verbeteren van de klantrelatie;
  • u beter te concentreren op uw primaire proces i.p.v. constant achteraf brandjes te blussen en herstelwerkzaamheden uit te voeren.

Onderzoek naar klachtenafhandeling helpt u uw kosten te verlagen en tegelijkertijd de reputatie en doelmatigheid van uw organisatie te verbeteren.

Wilt meer inzicht in de gehele Customer Journey? Of in meer generieke onderwerpen als klanttevredenheid of klantloyaliteit? RenM|Matrix brengt het graag voor u in kaart.

uw contactpersoon

Pascal Peeters

Onderzoeksdirecteur

Tel: 043-3508024

p.peeters@renmmatrix.nl

Wenst u meer informatie over klachtafhandeling?
Neem dan contact op met onze specialist klachtenonderzoek.

afspraak

Deze pagina delen