Interne klanttevredenheid

Tevredenheid facilitaire diensten onderzocht

Intern klantenonderzoekOndersteunende afdelingen vormen het kloppend hart van de interne organisatie binnen bedrijven en instellingen. Hun functioneren en de kwaliteit van hun dienstverlening dragen in niet onbelangrijke mate bij aan de sfeer en de stemming onder medewerkers. Niet zelden beperkt het inzicht in de tevredenheid met facilitaire diensten zich tot het antwoord op enkele standaard vragen in een medewerkerstevredenheidsonderzoek. Zeker wanneer een organisatie grote veranderingen doormaakt door reorganisaties of door de overgang naar het nieuwe werken, verdienen de ondersteunende afdelingen meer aandacht.

Intern klantenonderzoek op maat

RenM|Matrix heeft de instrumenten in huis om op maat gemaakt onderzoek te verrichten naar het functioneren van ondersteunende afdelingen en mogelijke verbeterpunten daarbinnen vanuit het perspectief van de medewerkers, hun klanten. Dat gaat verder dan de spreekwoordelijke kleur van het toiletpapier of de versheid van de tosti’s in het bedrijfsrestaurant. We gaan op zoek naar die aspecten van interne klantgerichtheid waar het echt om draait. En dat levert soms verrassende resultaten op.

Wenst u meer informatie?
Vraag dan de brochure aan of neem contact op met onze specialist interne klanttevredenheid.

uw contactpersoon

U kunt voor meer informatie terecht bij:

Pascal Peeters

Onderzoeksdirecteur

Tel: 043-3508024

p.peeters@renmmatrix.nl

 

Deze pagina delen