RenM|Matrix in jury Grand Prix Customer Media

De Grand Prix Customer Media zijn de jaarlijkse awards voor de meest opvallende, effectieve en creatieve customer media en contentproducties. Donderdag 21 november a.s. worden tijdens een feestelijke avond de bekroningen van 2013 bekend gemaakt. Vanuit onze expertise op het vlak van onderzoek naar in- en externe bedrijfsmedia is RenM|Matrix ook dit jaar weer gevraagd om zitting te nemen in de jury.

Een Grand Prix-award kan voor verschillende categorieën worden toegekend. De categorie “print” is bijvoorbeeld voor bedrijfsbladen die een duidelijke en onderscheidende communicatiedoelstelling hebben en hier een duidelijk, aantoonbare bijdrage aan leveren. En binnen de categorie “crossmediaal” laten diverse concepten zien hoe verschillende communicatiekanalen elkaar kunnen versterken.

Vandaag zijn de nominaties voor de Student Talent Award bekend gemaakt, de aanmoedigingsprijs voor studenten bedrijfsjournalistiek en/of customer media. Onze collega Bert Brounts, al vele jaren als jurylid bij de Grandprix betrokken, fungeert binnen deze categorie als juryvoorzitter. Volgende week volgen de nominaties voor alle andere categorieën. Eén van onze specialisten communicatieonderzoek, Huub Boom, maakt hierbij zijn debuut als jurylid  interne bedrijfsmedia (B-to-E).

Bent u nieuwsgierig naar welke inzendingen dit jaar met de prijzen voor beste bedrijfsmedia aan de haal gaan? Wij houden u uiteraard op de hoogte. Wilt u meer weten over de prestaties (gebruik, waardering en effecten) van uw eigen personeelsblad of relatiemagazine? Bekijk dan onze pagina lezersonderzoek.